۷۳ بیمار کرونایی در خراسان شمالی بستری هستند
بجنورد- رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: اکنون ۷۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستانهای استان بستری هستند.
بجنورد- رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: اکنون ۷۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستانهای استان بستری هستند.