کوروش احمدی، دیپلمات سابق ایران در نیویورک در گفتگو با «انتخاب» گفت: به طور معمول در دوره بعد از جنگ جهانی دوم شاید جز یکی دو مورد همیشه رئیس جمهوری که در کاخ سفید است انتخابات میان دوره ای دو سال بعد خودش را باخته است و اینکه حزب دموکرات این دفعه انتخابات را ببرد، این انتظارش هست. مسئله این است که ترامپ چقدر انتخابات میان دورهای برایش مهم است.