فرماندار دشتی: مدیریت مصرف انرژی نیازمند همراهی همه مردم است
بوشهر- فرماندار دشتی بر ضرورت مدیریت مصرف انرژی و همکاری همگانی برای عبور از روزهای گرم سال تأکید کرد.
بوشهر- فرماندار دشتی بر ضرورت مدیریت مصرف انرژی و همکاری همگانی برای عبور از روزهای گرم سال تأکید کرد.